«Якщо тебе немає в Інтернеті – ти взагалі не існуєш» – ця цитата Білла Гейтса вже давно перетворилася на крилатий вислів. І видатний бізнесмен був правий – всю інформацію сучасна людина в першу чергу шукає в Інтернеті. Тому кмітливі підприємці швидко зрозуміли, що розповідати про себе та свою діяльність потрібно у Всесвітній мережі. Інформаційні сайти, різноманітні онлайн сервіси, пошукові системи і соціальні мережі – все це ефективні інструменти, які допоможуть підприємцю або соціальному активісту розкрутити свою справу та знайти клієнтів чи однодумців.
Не дивно, що з часом розкрутка власної справи в Інтернеті стала вимагати певних професійних якостей. Приблизно у 2012 році на вітчизняному ринку праці вперше з’явилася професія SMM-менеджера – фахівця, що працює у соціальних мережах з метою реклами певної компанії або особи. Сьогодні ця професія є досить затребуваною, але й водночас рідкісною.
Бібліотека завжди намагається відповідати інформаційним потребам суспільства та бути в тренді актуальних тенденцій, тому на базі Центру ще у березні розпочався курс "SMM: просування власної справи у соціальних мережах".
За чотири заняття, що відбулися, учні дізналися про особливості побудови стратегії просування певного товару в Інтернеті, побачили, які інструменти для просування бізнесу надають Фейсбук та Інстаграмм, спробували створити власний лендінг.
За чотири заняття, що відбулися, учні дізналися про особливості побудови стратегії просування певного товару в Інтернеті, побачили, які інструменти для просування бізнесу надають Фейсбук та Інстаграмм, спробували створити власний лендінг.
Потрібно сказати, що вже на останньому занятті постійна учасниця курсу Марина Сєчіна презентувала свою власну сторінку - http://sadodsad.tilda.ws/, яка має рекламувати бізнес батьків Марини.
Враховуючи, що багатьох з учасників очікує пора приємного відпочинку, наступне заняття відбудеться вже восени.
До речі, хто ще хоче приєднатися до навчання, може зареєструватися на наступны заняття за посиланням - https://ssmm.tilda.ws/.